|
Kan du logge på Onedrive lige nu? |
Besvar |
Forfatter | |
mureren
Guld medlem Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 710 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 13-December-2019 kl. 20:51 |
Jeg kan nemlig ikke, hverken windows desktop app'en eller i min browser. Og jeg kan ikke rigtigt finde noget driftsinfo Disse link kan jeg ikke åbne: https://onedrive.live.com/ https://portal.office.com/servicestatus https://status.live.com/detail/onedrive Redigeret af mureren - 13-December-2019 kl. 20:53 |
|
Mvh. Mureren
"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!" |
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2202 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, på:
Windows 10, seneste version Linux Mint 19.2
|
|
mureren
Guld medlem Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 710 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den virker også her....men onedrive.live.com virker ikke
|
|
Mvh. Mureren
"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!" |
|
mureren
Funktioner
Tak(0)
|
Nååå...det ser bedre ud på 4G end på Wifi...og min fiberforbindelse virker vist heller ikke. Jeg tror lige jeg tjekker driftstatus for Waoo Silkeborg :)
|
|
Mvh. Mureren
|
mureren
Funktioner
Tak(0)
|
Oprettet 13.12.2019 17:20
Udfordringer med at åbne enkelte hjemmesider og online tjenesterInfo: Der er i øjeblikket en generel fejl med at åbne enkelte hjemmesider og benytte enkelte tjenester på internettet, som kan ramme ca. 4000 kunder. Der arbejdes på højtryk for at finde en løsning hurtigst muligt. Vi beklager de gener dette måtte medføre.
Påvirkede services:
Påvirkede centraler:
Fejlen berører: Erhverv, Erhverv - basis, Privat
Type: Ikke planlagt
Status på problemet: Åben
Status på tekniker:
Sidst opdateret:
13.12.2019 17:20 Jeg er nok en af de heldige så.... |
|
Mvh. Mureren
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2202 |
Funktioner
Tak(0)
|
På Linux Mint, m. Firefox-browseren ser det godt nok lidt underligt ud, når man har indtastet mailadressen og trykket Enter. Som om, den loader og stopper med at loade hurtigt efter hinanden - men det virker dog.
På Windows 10, er der ingen problemer - Google Chrome
|
|
WizzD
Ny bruger Oprettet: 08-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har haft problemer med tv2 play.
De skriver at man skal rette sin dns til 8.8.8.8 -- det fixede problemet. generelt har mit netværk opført sig underligt - nok de services/programmer der snakker med skyen...
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |