|
Stofa på Apple tv |
Besvar |
Forfatter | |
Darwin
Ny bruger Oprettet: 03-Marts-2023 Status: Offline Point: 10 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 03-Marts-2023 kl. 11:40 |
Jeg har anskaffet mig et Apple Tv 4k og havde tænkt mig at bruge det som TV-boks, altså se tv gennem stofas app på Apple tv. Men for dælen da jeg synes det er en kæmpe nedgradering af billedkvaliteten i forhold til at kable tv'et på gammeldaws manér. Det er bestemt heller ikke særligt 'flydende'. Fodbold kan jeg simpelthen ikke holde ud at se via Apple Tv. små hak hver 3 sekund. Alt streaming er bare i orden fra Netflix, Disney og HBO. Ingen problemer der.
Er der nogle har erfaringen med Apple TV/Stofa? Fornuftigt fjernsyn, og nogenlunde HDMI. (Apple tv'et siger god for det!)
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4579 |
Funktioner
Tak(0)
|
Stofa streamer stadig i 25fps på nogle kanaler, så det kan være en af årsagerne.
Du nævner dog også "små hak hver 3. sekund", hvilket lyder som mismatch mellem frekvens. Har du husket at opsætte din Apple TV boks til 50Hz SDR videooutput under videoindstillinger? Og så skal match billedfrekvens-funktionen aktiveres. Hvis der kommer billede igennem uden udfald så er HDMI-kablet fint.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |