|
Underligt problem med gammel iPhone |
Besvar |
Forfatter | |
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6211 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 21-August-2024 kl. 12:53 |
Jeg bruger en iPhone 6 Plus til musik, når jeg er til motion
På det seneste er den begyndt at insistere på, at Stemmekontrol er slået til under Tilgængelighed Men det er det ikke, det er definitivt slået fra Stemmekontrol vises på skærmen, og musikken stopper Hvad kan jeg prøve? Vil helst ikke nulstille telefonen, da det er ret tidskrævende at overføre alle mine rippede CD'er fra iTunes
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
Thomas.T
Bruger Oprettet: 25-Juni-2016 Status: Offline Point: 195 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kan være du under dine gymnastiske øvelser kommer til at aktivere Siri med knappen på dit headset. Eller at dit kabel til headset/hovedtelefon er defekt, og derfor periodisk kortslutter - hvilket måske tolkes af telefonen som et langt tryk.
|
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6211 |
Funktioner
Tak(0)
|
Men når jeg tjekker under Tilgængelighed er både Siri og Stemmekontrol slået fra
Bonusinfo: Øretelefonerne er gamle med kabel, ikke noget med touchfunktion der (det hader jeg)
Redigeret af jake51 - 21-August-2024 kl. 15:42 |
|
Mikael Simpson |
|
jake51
Funktioner
Tak(0)
|
I dag gik den da helt amok med stemmekontrol
Et godt råd, inden jeg nulstiller telefonen?
|
|
Mikael Simpson |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du prøvet med et andet sæt hovedtelefoner?
Klaus
|
|
jake51
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har ikke andre øretelefoner med kabel (heller ikke uden)
Jeg kan prøve med trådløse hovedtelefoner
|
|
Mikael Simpson |
|
jacobask
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1218 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, prøv med andre høretelefoner (det kan sagtens være dem der er defekte) - alternativt så prøv med en anden telefon og dine høretelefoner (hvis du kan låne en). Så kan du få udelukket eller bekræftet om det er høretelefoner eller telefon den er gal med.
I øvrigt en tanke: Har du tjekket om dit lightning stik er fyldt med L***. Jeg har tidligere haft en kombi mellem et set høretelefoner og en telefon der opførte sig mærkeligt, og det viste sig at det løste problemet at få renset stikket i telefonen - det er da værd at tjekke.
|
|
jake51
Funktioner
Tak(0)
|
Hvordan gør man bedst det (har ikke vatpinde)?
|
|
Mikael Simpson |
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2202 |
Funktioner
Tak(0)
|
Vatpinde kan du da købe i enhver Matas-biks, Kvickly, osv.?
|
|
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kommer an på, hvad der er inde i stikket. Er det "nullermænd" er en nål perfekt til at grave ud med. Klaus
|
|
jacobask
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1218 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, jeg plejer at bruge en udrettet papirclips. En tandstik eller lignende er sikkert også fint.
|
|
jake51
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har intet af det I foreslår, det er osse for dårligt
Jeg tager den med på arbejde, der er masser af den slags Redigeret af jake51 - 28-August-2024 kl. 12:53 |
|
Mikael Simpson |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |