|
Waoo tv boks kvalitet |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |
mitri
Bruger Oprettet: 02-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du med "Viaplay total pakken", mener "Waoo' s store Tv pakke" , så er set up'et korrekt forstået, hvis du vil have den optimale billedkvalitet på alle kanaler. Viaplay total pakken er en del af Waoo's store Tv pakke, og kan med fordel streames på AppleTv 4k. |
|
Sony TV kld-55ex9005.
Apple TV 4K MARANTZ NR-1606 . 2x Dali Lector 6 Front. 1xDali Concept 1 center. 2xDali Concept 1 Bag. 2xSubwoofer Dali SUB E-12F Airties 7410 4K Tvboks Fibia fiber Tv Waoo 200/200 |
|
forzajuve
Guld medlem Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6461 |
Funktioner
Tak(0)
|
jeg mener bare hvis jeg skal foreslå mine forældre noget - så vil jeg anbefale en waoo tv pakke (den store) og så kan de se tv på waoo boksen - og streame alt andet på Apple 4K tv. Og TV2 PLAY får man med for 39kr
Er det ikke en god forklaring ? Ellers skær det ud i pap for mig :)
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
JKN.
Bruger Oprettet: 12-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 81 |
Funktioner
Tak(0)
|
Korrekt forstået
|
|
mitri
Bruger Oprettet: 02-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du er helt med kan jeg se, det kan ikke forklares bedre.☺️ |
|
Sony TV kld-55ex9005.
Apple TV 4K MARANTZ NR-1606 . 2x Dali Lector 6 Front. 1xDali Concept 1 center. 2xDali Concept 1 Bag. 2xSubwoofer Dali SUB E-12F Airties 7410 4K Tvboks Fibia fiber Tv Waoo 200/200 |
|
forzajuve
Guld medlem Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6461 |
Funktioner
Tak(0)
|
man kan kun have 1 waoo tv boks. Eller kan man have en i sommerhus og en i almindelig hus. Eller skal det være opkoblet med waoo fibernet ?
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
JKN.
Bruger Oprettet: 12-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 81 |
Funktioner
Tak(0)
|
Waoo tv boks kræver fibernet men man kan jo bruge waoo Web tv i sommerhuset.
vi har to waoo bokse i huset, en i hver ende, det er muligt at tilslutte boksen trådløs. Men det kræver en stabil wifi forbindelse og vi har fået trukket kabel til soveværelset, da det blev for ustabilt. |
|
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |