|
DVB-C på windows pc |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
tvviewer
Bruger Oprettet: 07-August-2005 Status: Offline Point: 135 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er dm900 så en tv-server på lokalnetværket, som f.eks. kodi eller andre klienter kan vise/optage signalet fra?
|
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4695 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej. Citat: 'Der er et fint webinterface på DM900, som du kan benytte fra din webbrowser. Her kan du betjene, streame indhold fra boksen, sætte timere og meget mere. Det er også værd at nævne, at der findes en række apps til dine mobile enheder, der kan benyttes til at fjernbetjene, se TV-Guide, streame indhold fra boksen med mere.' Jeg installerede DM900 hos min søster uden forbindelse til Internettet. Senere installerede jeg en USB 150 Mbit/s WiFi Adapter, som jeg bare havde liggende og koblede den på den på hendes hjemme netværk. Boksen modtager jævnligt firmware opdateringer, som hun bare trykker OK til. Men jeg har aldrig haft mulighed for at lege med dens webinterface. Så jeg tror at vi skal spørge andre forum medlemmer, hvilke muligheder der er? Eller måske er der en, der kan finde en YouTube video. Enten for DM900 eller den lidt større DM920. Hilsen Carsten. |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |