|
B&O DIN Kabler Connection Div. & Diy. |
Besvar | Side <1 707172 |
Forfatter | |
Peter Pan
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak Munch. Føj for en pris. Det giver bestemt grund nok til at finde ud af
hvordan den adapter der ses på billedet, loddes som Gør-Det-Selv projekt. |
|
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4695 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så enkelt er det desværre ikke, at der bare skal loddes et par stik. Næh der skal noget elektronik til.
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
Peter Pan
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
Funktioner
Tak(0)
|
Emne: Beovision 7-55" ! Højttaler tilslutning.
Jeg er forvirret over de forskellige højttaler muligheder, der er tilgængelige at vælge imellem. Jeg bruger min Beovision 7-55 også tilsluttet en projektor, og nogle gange vender jeg lydbilledet til projektor skærmen. Højttaler Jeg bruger i dag. Beolab 7-6, 2 x Beolab 1. - 2 x Beolab 8000. Valgmulighederne er: 1. Ingen 2. Forreste venstre 3. Forreste højre 4. Venstre Surround 5. Højre Surround 6. Venstre bag 7. Højre bag 8. Bagerste midterste 9. Midte 10. Venstre midterste 11. Højre Midte Dette tv har 5.1 / 7.1 surround. Hvornår skal man f.eks. bruge bagerste center, venstre center og højre center ? Nogen der har kendskab til dette ?. Hej. Her se du mit BV 7 - 40" Mk 3 - højttaler tilslutning. Ikke helt det samme TV, men måske en hjælp. |
|
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
|
Simtech86
Ny bruger Oprettet: 02-Marts-2024 Sted: Bogense Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
|
Prøver lige at spørge jer. Jeg har en beomaster 1500 og en beogram 6002. Mit kabel imellem de to enheder har det ikke så godt. Mit problem er at jeg har 5 ben i beomasterens phono stik, men jeg har 7 ben i stikket på beogrammen. Kan du svare på hvad kabel jeg skal have fat i?
|
|
Jørgensen
Guld medlem Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du tjekket stikket nærmere på din Beogram 6002.
Man plejer gerne at kunne skrue de to midterste ben ud. Du skal kigge efter, om der ikke er en lille "revne" foroven i benet, som en lille skruetrækker så kan bruges til at skrue benet ud med. Det har været gældende på nogle af de apparater, jeg har haft gennem tiden. Mvh. Jørgensen
|
|
Simtech86
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har fundet fejlen ledningerne var hoppet af inde i stikket, jeg har så prøvet at kigge efter lodde diagram. Men de fleste herinde har en grøn ledning, det har jeg ikke. Vedhæfter billede. Har rød,gul,blå,sort,hvid og skærm?? Kan nogen fortælle hvilken ledning til hvad ben?
|
|
Simtech86
Funktioner
Tak(0)
|
nårh kan ikke vedhæfte billede fra min iphone, ellers kan jeg bare ikke lige finde ud af det.
|
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5269 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Mvh. JørgenT
|
|
Besvar | Side <1 707172 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |