|
Garmin Nüvi XT |
Besvar |
Forfatter | |
Sula
Ny bruger Oprettet: 24-August-2021 Sted: Christiansfeld Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 24-August-2021 kl. 16:33 |
Jeg er kørt helt fast, men er heller ikke nogen tekniknørd, men trods mine 55 år dog heller ikke helt tabt
Jeg har købt mig en ny Nuvi XT til min motorcykel Jeg kan simpelthen ikke få det til at virke. Jeg vil gerne kunne lave en rute i Basecamp, og have den i min XT, og/eller tage den ud på en USB, så jeg kan putte den ind i min navi på min HD motorcykel, hvor der er en fast skærm på fra fabrikken. Er kørt helt fast med basecamp, express osv., og hvad det eller hedder alt sammen... :-) Er der noget sted der er sådan et fysisk kursus ?? Eller findes der en der kan sætte mig ind i det mand til mand ??
|
|
Hilsen Lars
|
|
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1021 |
Funktioner
Tak(0)
|
...
Redigeret af longjohn2 - 25-August-2021 kl. 15:40 |
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
normalt ville man skrive RTFM - men det er edder mange år siden jeg har brugt noget som helst med garmin kort. Dengang var det ret enkelt. Lav ruten i planner/basecamp, sæt GPS til via USB og overfør ruten til den (men basecamp skulle genkende gps'en direkte og kunne vælge den til overførsel)
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |