|
Ny telefon - overførsel af MitID. |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |
Thorvald
Guld medlem Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7883 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Erik.
Ja, det er jeg med på. Min plan er også at når det er lykkedes os at få genaktiveret min kones MitID på hendes telefon, så at gå ind MitID og se om der er nogle aktive enheder der kan slettes. Derefter oprette et MitID til hende på iPad. Så er der brugt 2. Så kan jeg oprette en bruger på iPad også - så har jeg også brugt 2. Og jeg skifter meget sjældent telefon, måske hvert 10'ende år eller lignende - jeg ser ikke noget behov for det, med mindre telefonen går i stykker, der er noget essentielt, der ikke virker mere el.lign. Der er andre ting, der interesserer mig mere end lige mobiltelefon.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
Erik K
Super bruger Oprettet: 29-November-2020 Status: Offline Point: 287 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det lyder som en fornuftig plan
Mht skift af telefon, så skifter jeg også kun, når skidtet ikke længere virker ordentlig og ikke bare fordi, der er kommet en ny model.
|
|
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |