|
Disney plus fra udlandet |
Besvar |
Forfatter | |
Danneck
Junior bruger Oprettet: 02-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 21-September-2021 kl. 09:54 |
Kan man godt købe et abonnement på Disney+ fra USA uden problemer og besværligheder?
|
|
jblaabjerg
Bruger Oprettet: 18-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 105 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja det kan godt bringes til at lykkedes. Jeg har mit gennem min iTunes konto fra US. Eneste problem var at der er andre aldersprofiler i US. Jeg kunne således ikke lave en profil der kunne se 16+ indhold, da der højeste alder i US er 14+. Det var lidt bøvlet at få supporten til at fixe det da de misforstod hvad jeg ville, men 2 gang jeg var igennem lykkedes det.
|
|
jacobe
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Funktioner
Tak(0)
|
Men hvad med Geo-blocking?
|
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
jblaabjerg
Funktioner
Tak(0)
|
jeg oprettede det først gennem vpn, men efter en pause genoprettede jeg uden vpn ved blot at købe gennem iTunes (tror jeg, kan ikke helt huske det). Det har altid været til US priser uden problemer. Når først du har det og har talt med supporten om at du gerne vil se andet end børnefilm så virker det som Netflix. Du ser det indhold der findes hvor du opholder dig, ikke det indhold der er hvor du købte.
Redigeret af jblaabjerg - 21-September-2021 kl. 16:43 |
|
jacobe
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ok, men hvad er så det smarte ved at abonnere i USA? (Ved ikke om du har bemærket, at jeg ikke er trådstarter - jeg blev bare nysgerrig)
|
|
|
jblaabjerg
Funktioner
Tak(0)
|
prisen
|
|
jacobe
Funktioner
Tak(0)
|
Øh, okay .... men hvad sparer man da?? Disney+ er vel en af de billigste streaming tjenester?
|
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |