|
Kan det nu passe. |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2202 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Angående Facebook-søgning... Det er da noget rodet, for hold nu kaje, en aktivitetslog, jeg har på Facebook, men det KAN da lade sig gøre, at søge efter offentlige grupper på Google. Og i selve gruppen på Facebook, kan man så søge sit eget navn der, og få alle trådene frem. Dette har jeg ligenu forsøgt. Men der skal godt nok først "graves" en del, hvis man vil have de gamle indlæg frem!! Det er nemmest, hvis man allerede ER logget ind på Facebook inden man går i gang på Google, selvfølgelig...
|
|||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|||
archfrog
Bruger Oprettet: 16-Marts-2022 Sted: Hjørring Status: Offline Point: 94 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Mange tak!
Jeg selv er ret tekstorienteret pga. mange års virke som software udvikler, men tak for tippet om billeder alligevel. Og også tak for info om begrænsningerne. Jeg læser recordere.dk hver dag og har flere gange oplevet at jeg lige ville give et svar, men pga. ventetiden med at blive medlem har andre nået at svare førend mig. Jeg er ikke typen der skriver så tit, normalt kun når jeg lige netop kan svare på et stillet spørgsmål, så der går nok en rum tid inden jeg opnår status til at kunne sende privat-beskeder og uploade billeder, men det skal nok gå alligevel.
|
|||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Du er da allerede godt på vej.......... 2 indlæg på 3 timer. Hvad skal det ikke blive til hen over en uge :-) Klaus
Redigeret af KlausDM - 16-Marts-2022 kl. 07:04 |
|||
u2u2u2u2
Bruger Oprettet: 01-November-2006 Status: Offline Point: 86 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
denmike
Bruger Oprettet: 14-November-2011 Status: Offline Point: 71 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvis du prøver at kigge på facebook er det netop intetsigende emner, som florerer i stor stil. Det er tilsyneladende meget populært...
|
|||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |