|
Smart plug. |
Besvar |
Forfatter | |
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 04-Oktober-2023 kl. 10:12 |
Hej.
Jeg søger et smartplug til tænd og sluk. De må gerne kunne sættes op via app og wifi. Det skal tænde og slukke internet-modem og router hver nat klokken 04:00. Kvaliteten af smartplug skal selvfølgelig være i orden.
|
|
spoxy
Guld medlem Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1167 |
Funktioner
Tak(0)
|
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7082 |
Funktioner
Tak(0)
|
hvorfor tænde og slukke kl 04 ?
Tænker du løber ind i problem med slukket router og smart plug da de jo tit er via noget netværk Et døgn ur løser vel opgaven og er ikke afhængig af net |
|
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9375 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvorfor skal router genstartes hver nat kl 4:00 ?
Tror ikke min har været genstartet det sidste halve år.
|
|
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1020 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis den slukker for dit modem/wifi, hvordan vil du så tænde den igen med en wifi plug?
Redigeret af longjohn2 - 04-Oktober-2023 kl. 12:12 |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Går ud fra at operationen er at slukke for derefter at tænde (og ikke at tænde og slukke som du skriver).
Jeg tænker sådan et her er klart den bedste løsning til den opgave. Alternativt købe en ny router der ikke behøver reboot hver dag….. Klaus
|
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej
Mange tak for svar. Jeg ender nok med et tænd og sluk ur. Der er langt i mellem at router mister forbindelse. Så jeg tænker en tænd og sluk en gang om ugen. Bare forebyggende. 😃
|
|
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9375 |
Funktioner
Tak(0)
|
i mange routere kan man sætte at de skal genstarte på et eller andet tidspunkt.
|
|
Mufti
Funktioner
Tak(0)
|
Det er en Google nest router.
Jeg har forsøgt at finde funktionen i Google Home. Synes jeg har været alle steder.
|
|
lahan
Funktioner
Tak(0)
|
Men igen hvis den er ustabil så returner den.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |