|
Bedste Apps |
Besvar | Side <1 678 |
Forfatter | |
CoBlockOut
Junior bruger Oprettet: 29-August-2014 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 23 |
Funktioner
Tak(0)
|
Lyder nice - den skal afprøves straks! Tak for tippet
|
|
Peter - coBlockOut
|
|
Katadunkass
Ny bruger Oprettet: 21-Juli-2015 Sted: Sparkær Status: Offline Point: 10 |
Funktioner
Tak(0)
|
De 5 apps jeg bruger mest er:
Pocket Casts: Uundværlig hvis man er til podcasts. Den har et fint layout og er let at finde rundt i. Takket være de seneste opdateringer er det nu muligt at flytte ens hentede podcasts til et ekstern kort. Fenix: Som forholdsvis ny bruger af Twitter brugte jeg en del tid på at finde en klient, der leverede det jeg ønskede og så godt ud på samme tid - til mit store held fandt jeg Fenix. Jeg bruger det dagligt og opdateringer/forbedringer kommer regelmæssigt. Wunderlist: Mit liv styres stort set af Wunderlist. Det er her jeg har alle mine projekter og mål, der skal klares inden for en overskuelig fremtid. Alt fra arbejde til musik, indretning og økonomi bliver delt ind i lister og opgaver, der alle synkroniseres og klares over Wunderlist. Pocket: Hvor Wunderlist bruges til mål og opgaver bruges Pocket til hjemmesider, links og meget andet, der skal gemmes fra hjemmesider, hvis jeg ikke har tid til at læse dem med det samme. Evernote: Mange derude kender garanteret til Evernote, men den skal alligevel nævnes. Det er her jeg skriver alle noter, forberedelser og meget andet, der har noget med arbejdet at gøre. Har brugt det i flere år nu og bliver mere og mere afhængig af det som tiden går.
|
|
Besvar | Side <1 678 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |