|
HDMI kabler forskel - YES |
Besvar |
Forfatter | |
Pony65
Guld medlem Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 14-Oktober-2021 kl. 20:31 |
Jeg har altid været overbevist om at der ikke var/er den store forskel på HDMI kabler.
Men efter jeg så denne video på LTT https://www.youtube.com/watch?v=u6lx1ntNoxE måske skal der overvejes lidt bedre i fremtiden, især når der kommer mere og mere 4K indhold og der ikke skal være et svagt led i Kæden (kilde-AVR-TV) Her tænker jeg HDMI 2.1 Jeg vil holde øje med LTT når de får testet nogle kabler. Andre der har tanker om dette? |
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Online Point: 12321 |
Funktioner
Tak(0)
|
Selvfølgelig er der forskel i kvaliteten af materialerne og hvor stor båndbredde kablerne kan klare. Ingen har påstået andet.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |