|
Slut med 4K-skiver i Elgiganten? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||||
azrael
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1692 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Så kommer man da også lidt rundt i byen og får lidt frisk luft. |
||||
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
||||
Martin Sjøstrand
Guld medlem Oprettet: 06-Marts-2010 Sted: Karlslunde Status: Offline Point: 528 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Især fordi man fiser rundt forgæves. Frederiksberg har ikke Wonder Woman selvom de skriver det Jeg er med på der skal være kunder til tingene før man gider have produkterne... men der skal vel også produkter til, for at der kommer kunder? Jeg skulle så købe film for 2.400, men fik kun for 800, og så opgav jeg..... så på den måde bliver formatet jo ikke rigtig “brudt ind” hvis lortet ikke er tilgængeligt |
||||
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4112 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Problemet er jo nok bare, at der ikke er kunder til det længer.
Det er et få tal der køber film/musik på et medie i 2017. |
||||
Jonas Baadsgaard
Super bruger Oprettet: 21-Januar-2012 Sted: Allerød Status: Offline Point: 473 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Mere præcist kan det ikke siges.. Og når filmene mange gange kan findes 40-50% billigere på Amazon.de eller Amazon.co.uk så tror jeg mange vælger det. Godt nok mangler man undertekster som regel. Men som dengang jeg selv købte import dvd så overlever man nok uden.. |
||||
Vh Jonas Baadsgaard Petersen
Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD |
||||
azrael
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Spørgsmålet er jo så, om det er fordi de ikke vil eller fordi de ikke kan. Her har vi da i al fald en potentiel kunde, der hellere end gerne vil, men som ikke kan få lov til at købe film. |
||||
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
||||
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4112 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Bare fordi der er en kunde der gerne vil, det bruger forretningen ikke hyldeplads til. |
||||
azrael
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Nu er der én konkret kunde her. Hvor mange mon der ellers er? Jeg hører da selv til gruppen, der ønsker film (og musik) på bedste måde, hvilket for mig stadig er fysiske medier. |
||||
|
||||
nitrotg
Guld medlem Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1366 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg var i BIG herlev for 2 dage siden.. der havde de massere af wonder women 4k HDR
|
||||
Jonas Baadsgaard
Super bruger Oprettet: 21-Januar-2012 Sted: Allerød Status: Offline Point: 473 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Så start en butik op der sælger film.. det skal nok løbe rundt
Redigeret af Jonas Baadsgaard - 06-November-2017 kl. 13:41 |
||||
Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD |
||||
Jonas Baadsgaard
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg savner også den tid hvor man tog ud og slæbte film med hjem.. den er forbi for de fleste. |
||||
||||
Raskolnikov
Super bruger Oprettet: 19-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 458 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Man kan f.eks. stadigvæk bestille Bram Storker's Dracula 4K UHD hos dem.
|
||||
MJO80
Ny bruger Oprettet: 20-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Håber bestemt ikke at el-giganten, er ved at udfase 4K skiver, så kan man jo frygte at alm. blu-ray følger.
Det er et af de få steder, hvor man stadig kan købe fysiske medier, omkring hvor jeg bor. Og premiere film til anstændige priser. Desværre er jeg ikke kommet på 4K bølgen endnu, nok mest, da jeg ikke lige vil skifte mit tv, + receiver + afspiller endnu... Det kræver jo en ret stor udskrivning desværre. |
||||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |