|
Ingen Interstellar i 4K hos Elgiganten :-/ |
Besvar |
Forfatter | |
Martin Sjøstrand
Guld medlem Oprettet: 06-Marts-2010 Sted: Karlslunde Status: Offline Point: 528 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 19-December-2017 kl. 13:32 |
Jeg troede jeg skulle ud og købe Interstellar på 4K i Elgiganten. Den mest ventede film for mit vedkommende på 4K indtil videre, men efter at have talt med deres support, kunne de fortælle mig, at den ville de ikke få i sortiment, ej heller Batman trilogien, så er mit spørgsmål... hvor køber i andre den billigst med fragt osv, og med danske tekster?
Kunne man måske lave en tråd, med udenlandske UHD, der har danske tekster, når nu Elgiganten er ved at melde sig ud af filmmarkedet (Det var faktisk supportens ord) udover børnefilm :-/ Ville der være interesse i sådan en tråd.... eller er der generelt ikke tilslutning til skiverne? |
|
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den kan fåes nu hos el-mutanten
Ligeledes kan de 3 Batman film også købes som 4K UHD, dog kun enkeltvis.
|
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |