|
iPhone henter og installerer ikke opdateringer?? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Tavruz
Bruger Oprettet: 06-Januar-2012 Status: Offline Point: 128 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvilket jeg selvfølgelig er opmærksom på er slået til
Der må da være andre der oplever det samme, kærestens tilsvarende SE'er gør det heller ikke
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4695 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg fik heller ikke en notifikation om en ny opdatering på min iPhone XS. Der plejer at stå et “1” i indstillings appen når jeg låser tlf op.
Men på iPadden fik jeg en notifikation i indstillings appen.
Redigeret af Munch - 19-Februar-2023 kl. 09:45 |
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
Rough
Super bruger Oprettet: 13-April-2009 Sted: Måløv, Denmark Status: Offline Point: 379 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har det sammen på min, har ikke nogen notifikation om at der er opdatering der ligger og venter. Men hvis jeg går ind og aktivt trykker opdater kom info om at 16.3.1 er tilgænglig, men jeg skal stadig aktivt vælge at hente og opdater. Og jeg har også automatisk opdatering slået til.
|
|
Tavruz
Bruger Oprettet: 06-Januar-2012 Status: Offline Point: 128 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det giver jo bare absolut ingen mening at iPhonen i indstillinger "Automatisk" kan sættes til både at hente og installere opdateringer. Troede Apple havde noget mere styr på deres software som den kæmpekoncern det er
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |