|
xiaomi mi tv box s ikke kompatibel med DRTV |
Besvar | Side <1 456 |
Forfatter | |
miri
Guld medlem Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg bad DR om at fortælle deres brugere fx på Google Play, at der var en fejl, og fik svar fra DR om, at DRTV appen til Android TV og Android TV-bokse for øjeblikket ikke kan fremsøges i Google Play, hvilket betyder, at appen hverken kan installeres eller opdateres, men at Google arbejder på at løse fejlen.
Så er aben sendt videre til Google - og jeg bad igen DR om at oplyse deres brugere om fejlen, fx på Google Play....
|
|
miri
|
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4695 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej. Der var pudsigt. Prøv venligst dette link: Hilsen Carsten. |
|
miri
Guld medlem Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er jo netop derfor, at jeg skriver, at de burde fortælle dette på Google Play - DRs pointe er, at du ikke kan fremsøge app'en via Google Play på din box/TV med Android TV - den dukker slet ikke op. Derfor kan jeg kun se den i Google Play fra en browser - hvor den fortæller, at app'en ikke fås til nogen af mine enheder - og jeg kan læse de seneste 3 anmeldelser, der drejer sig om, at man ikke kan installere app'en.....
Redigeret af miri - 13-December-2021 kl. 16:06 |
|
miri
|
|
HomeTheater
Super bruger Oprettet: 02-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 390 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har fået samme svar fra DR, og at sagen er sendt videre til Google.
Der er ingen fejl på min Xiaomi boks, den er understøttet, der er bare fejl i play butikken lige nu. Mvh Jesper Sloth
|
|
PanasonicTX-P55VT50, Sony HW40, Yamaha RX-V2900, 2x Nvidia Shield, 2x Nexus Player, Xbox one S, 3x Monitor Audio silver center, Monitor Audio surround, Paradigm ADP150 dipole, Velodyne SPL 1200 Ultra
|
|
miri
Funktioner
Tak(0)
|
Så har jeg fået opdateringen til DRTV Android TV, og den fungerer!
|
|
miri
|
|
Hackerjac
Guld medlem Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Funktioner
Tak(0)
|
Yep, nu kan den også igen findes på Nvidia Shield
|
|
wasim216
Ny bruger Oprettet: 06-Januar-2024 Status: Offline Point: 1 |
Funktioner
Tak(0)
|
Problem: Brugeren har købt en Xiaomi 4K-boks for at erstatte indbyggede apps på et ældre køkken-tv, men den kan ikke finde DR TV-appen. Når brugeren forsøger at finde den via en browser, siger den, at DR TV Android TV ikke er kompatibel med enheden. Tv'et kører på Android 9, fungerer godt med TV2 Play og YouSee-appen samt internationale apps. Hvad er der galt? Løsning: Prøv følgende skridt for at løse problemet:
Husk at dobbelttjekke tekniske specifikationer og kompatibilitetskrav for DR TV-appen på Android TV-platformen. |
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Online Point: 10429 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er forskel på en Android enhed og en Android TV enhed. Det er måske her problemet ligger, og man forsøger at installere en forkert app, som ikke er kompatibel med enheden. Det skal siges, at jeg ikke ved om Xiaomi boksen er en Android TV enhed, eller blot en Android enhed. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
Besvar | Side <1 456 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |