|
YouSee Streamer Chromecast -> LG C1 |
Besvar |
Forfatter | |
stenergut
Super bruger Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 383 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 18-December-2023 kl. 13:32 |
Hej.
Jeg har anskaffet mig den nye YouSee Streamer dongle. Super fancy. Chrome browser -> YouTube -> Der castes 4k/60Hz Dolby Vision. Det spiller maks. Men jeg kan IKKE m caste min desktop i Chrome. Og det var det der var mit store håb, så jeg slap for 10m HDMI kabel fra PC i mit arbejdsværelse -> Stue-TV. Den indbygget WiFi casting option i Windows er elending (2K, dårligt billede). Nogle idéer til hvad man kan gøre? |
|
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1020 |
Funktioner
Tak(0)
|
ifølge google:
Cast your computer screenYou can display your entire computer screen with Chrome on Mac, Windows or Chrome OS. Note: When you cast your screen, the audio might play on your computer. To play the audio on your TV instead, cast the tab.
|
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Online Point: 5271 |
Funktioner
Tak(0)
|
Og din Desktop er jo ikke umiddelbart en stream, så nej. |
|
Mvh. JørgenT
|
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4695 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej. Hvad med Netværk via to 230 volt Powerline adaptorer. Et ved PC og en anden ved TV. Bruger den eksisterende 230 Volt kabel Installation? Hilsen Carsten.
Redigeret af csell - 18-December-2023 kl. 18:27 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |