|
Apple TV ingen vol på TV |
Besvar |
Forfatter | |
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 4696 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 18-Februar-2024 kl. 10:16 |
Apple TV har virket stabilt i længere tid, og nu kan jeg bare lige pludselig ikke styre vol på TV med dens fjbtj. Det er ikke så godt, når man er vant til kun at ha en fjbtj liggende på bordet.
Jeg har genstartet ved at tage strømmen i længere tid. Checket indstillingerne med hdmi cec, som tilsyneladende er iorden. What to do next?
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg tror du skal genstarte fjernbetjeningen.
Redigeret af Brixen - 18-Februar-2024 kl. 11:47 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 4696 |
Funktioner
Tak(0)
|
Brixen tak for hjælpen, nr 2 link virkede.
Faktisk undrer det mig at apple fjbtj nu her inden jeg nulstillede, tænder TV samtidigt med apple TV, så der nu kommer billede på skærmen næsten lige så hurtigt som på flow TV
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |