|
Mediacenter til bilen - børne venligt |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
Flippo
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1414 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så har det været større bærn, end 1 og 3 år! Med så små børn kan du ikke fastholde dem til en hel film.
|
||
PeterDKM
Junior bruger Oprettet: 01-Juni-2009 Status: Offline Point: 35 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
en ipad i røven pp dem her:
|
||
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4262 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
hmmm vi kører mange lange ture med børn på 4 og 1 år. Der har aldrig været en film vist under køreturene, men samtaler om køer, biler, lastbiler busser osv. Har aldrig haft problemer med det. Vi leger og synger til gengæld helt vildt. Er kæresten med, læses der også historier for ungerne i bilen.....
|
||
miri
Guld medlem Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Redigeret af miri - 12-August-2018 kl. 21:25 |
||
miri
|
||
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9375 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
hvorfor ikke lade dem selv styre skærmen/tablet ?
Det kan de sagtens selv finde ud af.
|
||
noerden
Guld medlem Oprettet: 25-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 522 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har selv børn på 7 og 10 og har være turen igennem. Jeg synes at det er ok at de får lov at styre selv - jeg vil nu synes at en på 1 ikke burde sidde med en tablet. De kan også blive utålmodige af ikke selv at få lov at styre, og på Ramasjang kan de også spille og bruge hjernen lidt mere aktivt. Det med lyden styrer du med godkendte høretelefoner, der er begrænset til 85 db - så får de ikke høreskader. jeg har også brug lydbøger over bilens anlæg, det fungerer også godt. Men jeg vil da også anbefale at bruge playlister via VLC eller andet, så de kan se Gurli Gris eller Brandmand Sam i en køre. For at du kan styre det, skal du alligevel køre ind til siden eller bruge en co-driver. Det er både uforsvarligt og ulovlig at sidde og styre det mens du kører - det svarer til promillekørsel...
|
||
tf-uno
Super bruger Oprettet: 26-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 407 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er sjovt de små internet politi folk altid kommer frem ved sådan spørgsmål, man må ikke dit og dat.! Kan vi ikke blot holde os til emnet..?
Jeg arbejder videre med en kodi løsning og bruger Kore app som remote. Tråd kan lukkes her. |
||
Mit MCE
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=138010&title=diskret-51-setup |
||
noerden
Guld medlem Oprettet: 25-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 522 |
Funktioner
Tak(1)
|
|
Hejsa Jeg synes du har fået mange brugbare, konstruktive og alternative forslag- hvorfor ikke forholde sig til det? Formaninger skyldes måske at mange af os i trafikken ser mange uopmærksomme billister der bruger tid på telefonen...De er vel også reelt nok at forholde sig til om man anbefaler en løsning der kan betjenes lovligt
|
||
Henrik K Kristensen
Super bruger Oprettet: 14-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 295 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Vi har lige kørt 3.000km i sommerferien.
Min løsning var at jeg havde downloaded en ordentlig mændge serie-afsnit og film fra Netflix på 2 iPads. Netflix-appen kan de betjene i forvejen. Det virkede perfekt - både til køreturen og under ferien. Mere kompliceret ville jeg ikke gøre det, download-funktionaliteten er jo lavet til det samme...
|
||
Samsung UE55F8005 - Samsung BD-F7500 - Yamaha RX-V475 - Jamo S 626/62
|
||
Juleulven
Super bruger Oprettet: 28-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 482 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Samsung Media Harddrive:
2½" 1TB Harddisk med Accesspunkt og Batteri (USB-Lader) Herefter IPAD med et medie afspilnings produkt Husk og konverter FILM til acceptabelt format. Forbind IPAD/Tablet til HDD/AP
Start film = Kør https://www.proshop.dk/Harddisk-Ekstern/Seagate-Wireless-Plus-STCK1000200-Ekstern-Harddisk-1-TB-Sort/2394683 |
||
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7082 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nemlig. Hvorfor gøre det svære end det er
|
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |