|
Nyt TV soveværelse |
Besvar |
Forfatter | |
JMA37
Bruger Oprettet: 03-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 223 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 26-Oktober-2024 kl. 20:04 |
Hej REC brugere,
Jeg har lidt opgivet at følge med i denne verden, derfor har jeg brug for lidt hjælp :-) Skal skifte mit tv i soveværelse - har i dag et Sony KD60XF8305BAE Den gamle skærm havde 100hz panel og er lidt bange for om det giver problemer med et 60hz panel feks. Vi streamer alt vores Tv via Norlys app ( i dag via Android indbygget i skærmen - og vil gerne finde ny løsning med app direkte i tv ) Hvis vi skal finde en ny skærm på 55-60" Budget grundet det er soveværelse max 5.000. Bruges til Norlys, Viaplay, Netflix - også gerne fodbold via stream. Kan se LG ikke kan arbejde med Norlys app, så det er ikke en mulighed. Så er det mere om man skal prøve Samsung næste gang, for deres Tizen skulle klare opgaven. Philips kunne måske også være muligt, men har tidligere testet et, hvor jeg syntes menu var meget langsom - kender heller ikke deres Titan software og om det virker med bla. Norlys. Vi har en afstand på 2½-3 meter til Tvét. Alt input er meget velkommen :-) Ved heller ikke om hvor vigtigt det er, når der skiltes 2023 eller 2024 model. Måske noget som dette Sætter stor pris på jeres hjælp. TAKKKK
|
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4695 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej. Jeg vil gerne foreslå en Chromecast med TV 4K, som IKKE er indbygget i skærmen, men er placeret bag på TV'et som her: Både Chromecasten og TV tændet og slukkes på Chromecastens fjernbetjening. I vil føle, at det er er TV'et i betjener fra Chromecastens fjernbetjening. Det vil give flere fordele, samt fjerne begrænsningen på LG, som Norlys app har. Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 26-Oktober-2024 kl. 23:42 |
|
JMA37
Bruger Oprettet: 03-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 223 |
Funktioner
Tak(0)
|
Havde jeg også overvejet, men har allerede Apple tv 4k på alle mine skærme, grundet jeg i perioder bruger Infuce til afspilning af mkv.
Men syntes ikke Apple tv klare opgaven godt nok, til man også kan slukke TVet på Apple fjernbetjeningen. Så om Chromecast gør det bedre ved jeg ikke, men ved heller ikke hvordan den har det med Infuce og mkv afspilning. Kan også være min Apple opsætning driller fordi jeg ikke gør det korrekt, eller mit nuværende tv bare er for gammelt. |
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4695 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej. For mig er Infuse et Apple program. For Android ville jeg personligt kigge på Plex, KODI, VLC eller lignende. Men jeg har fået tanken, at problemerne med Infuce, kan skyldes filerne? Så jeg vil spørge om, hvordan Infuce filerne afspilles på en PC? Hvis filerne af spilles uden problemer på en PC, men med problemer i Infuce. Kunne du overveje om den næste streaming boks, skulle være med en Mini PC med en Intel CPU. Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 27-Oktober-2024 kl. 09:19 |
|
orm08
Bruger Oprettet: 12-Januar-2010 Status: Offline Point: 233 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tror det enten er dit setup eller dit TV Kører AppleTV sammen med LG C1, og vi bruger kun AppleTV fjernbetjeningen, også til at tænde og slukke med.
|
|
spoxy
Guld medlem Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1167 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det samme her
|
|
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |