|
Bolig Net fiber erfaringer |
Besvar |
Forfatter | |
Hajsa
Super bruger Oprettet: 22-November-2009 Status: Offline Point: 319 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 02-August-2022 kl. 12:24 |
Hejsa
Vi skal snart flytte og skal have fundet en ny internetudbyder, jeg har kigget lidt på Bolig Net og vil derfor gerne høre om jeres erfaringer med dem og yderligere hvis nogen af jer bor i Nordenergi’s område i det nordjyske og får leveret af Bolig Net, om i så lige vil skrive det hvis i deler jeres erfaringer med mig. På forhånd tak og god dag til alle
|
|
HenrikN
Bruger Oprettet: 22-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 151 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg bruger dem til min IP telefoni. Har ikke oplevet problemer. Et par gange har der været planlagt service eller hvad det nu var. Men det var varslet og henlagt til nattetimerne, som jeg husker det. Lige i starten havde jeg brug for support og de hjalp mig, uden lange ventetider. Men det er snart mange år siden.... Hvordan supporten er i dag, tør jeg ikke sige :) Men det virker :)
|
|
Mvh
Henrik Nielsen |
|
Hajsa
Funktioner
Tak(0)
|
Tak
|
|
Hajsa
Funktioner
Tak(0)
|
Er der virkelig ikke flere brugere af Bolig Net???
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |