|
Diffust lys ved visning af sort |
Besvar |
Forfatter | |
danishdrummer
Bruger Oprettet: 11-August-2009 Status: Offline Point: 112 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 14-September-2021 kl. 17:40 |
Klodset overskrift, og svært at beskrive, men jeg håber, at I kan hjælpe. Ved min W2700 oplever jeg nogle lyse pletter i displayet, når projektoren skal vise 100% sort. Dvs. fx når en disc loades el. lign. Det ses kun ved sort skærm, så det er ikke generende ved filmkigning, men tanken generer mig alligevel, og jeg vil gerne vide, hvad det er, så jeg kan få det væk, hvis muligt. Det er et diffust mønster som strækker sig ned gennem midten af displayet, det ligner umiddelbart en releksion af en art, og det fylder for meget til, at jeg kan tro, at det er støv, og linsen er ikke fedtet. Hvis jeg skal beskrive det, ligner det en lys, der bliver kastet forkert eller kommer ud et andet sted fra end linsen, men jeg kan simpelthen ikke se, hvorfra det skulle komme, og det er næppe heller refleksioner i selve mit rum. Hvad kan det være? Forhåbentlig er det ikke farvehjulet eller anden finmekanik, som jeg ikke selv kan fikse. Det kan vel ikke være pæren, tænker jeg? Det må vel være dét, den rammer et sted, der skaber pletterne?
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |