|
Vintage pladespiller fra din til phono |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Rollo55
Ny bruger Oprettet: 11-December-2023 Sted: Odense Status: Offline Point: 11 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Munch,
det er netop det jeg gjorde, mente også det var nemt at skifte lodde sig til nye ledninger og tilslutninger, mener jeg har fundet den rigtige løsning, det er ikke alle ledninger der skal loddes kun hvid og rød + stel, jeg prøver mig lidt frem, det er jo ren og skær hobby og interesse så det gør ikke noget at jeg skal nørde lidt videre, tak for dit svar
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 4695 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja du lodder hvid rød og nul, de har fælles nul. Derfor skal du ha en stelledning direkte fra pladespiller stel til forstærker stel for at forebygge brum. Det skal bare være en helt tynd ledning uden skærm.
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
Rollo55
Ny bruger Oprettet: 11-December-2023 Sted: Odense Status: Offline Point: 11 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Johansen,
netop det jeg skulle bruge, tak for information, jeg går igang med at lodde stik, hilsen Claus
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |