|
Farvefejl på LG plasma |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
pgl
Ny bruger Oprettet: 22-August-2014 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det lader jeg lige være med at sige videre til min højgravide kæreste... så får jeg aldrig lov at få plasma indefor døren igen. Ironi eller ej... i tilfælde af, at der bare var ét plasma ud af 10 mio hvor det kunne ske (hvis det altså var teoretisk muligt)! -Nu jeg tænker mig om, så ville hun nok forbyde LCD også, bare for at være på den sikre side - De er jo begge fladskærme! Men altså, hvis jeg har forstået det korrekt, så sidder der altså komponenter på en af printpladerne som er med til at styre farvebalancen på skærmen og der med sandsynlighed er en lodning ved en af disse som er flækket? -Ret fucked up, at eksempelvis skygger i en film kan blive misfarvet af røde farver og hvid kan få turkise streger. Og at øjenhuler på skuespillerne bliver tuborggrønne i visse scener på spillefilm. Selv ved opstart af tv'et hvor LG logoet burde være på sort baggrund, der er det blevet til en grøn baggrund og logoet står stadigvæk knivskarpt.
|
||
Gonardo
Bruger Oprettet: 15-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 248 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er korrekt, det højst sandsynligt en lodning eller flere der er defekte...
|
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |