|
løsning til buzz vt50 hjælp |
Besvar |
Forfatter | |
andersch
Ny bruger Oprettet: 21-Juli-2012 Sted: danmark Status: Offline Point: 17 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 24-August-2014 kl. 20:57 |
Hej derude. Mit 2,5 år gamle vt50 er lige pludselig begyndt at larme i lyse sener.
Er der på nogen måde at det kan stoppes? Udskifte et eller andet?. Er næsten villig til hvad som helst. Syntes det ærgerligt at pludselig høre buzz på et tv til små 15.000 Tvet er kalibreret efter flatpanels, så indstilligerne burde ikke fejle noget. På forhånd tak |
|
Sploink
Guld medlem Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
Funktioner
Tak(0)
|
Desværre er det nok en plasma "feature". Ved ikke lige hvordan det ku fikses
|
|
Jørgensen
Guld medlem Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej
Måske kan du bruge denne positivt anmeldte metode, som jeg mindes omtalt på flatpanels.dk. http://flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?p=161243 Jeg har selv haft en række Panasonic plasma og har nu en VT60. Dit tv må virkelig larme, hvis det ikke er til at leve med de naturlige variationer, der kan være ved helt lyse billedsekvenser. Mvh. Jørgensen |
|
Sploink
Guld medlem Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tænker ikke det er blæser støj han oplever
|
|
Jørgensen
Guld medlem Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
Funktioner
Tak(0)
|
Argh - det er vist for sent på aftenen.
|
|
Rasmusdc
Guld medlem Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
Funktioner
Tak(0)
|
du kan vel skille produktet af, tage og lave et "lytterør" af et stykke papir, og så lakere den cap eller spole der larmer, med lidt klar neglelak.
der er kæmpe risiko med denne metode, og en MASSE disclaimers.... men det er tit en krakelering der gør en spole larmer... og det kan være en løsning. men det kræver jo man piller bagpladen af, og tænder apparatet med bagpladen af, det er jo ikke altid lige sjovt. andre har sat tæpper bag tv´et til at dæmpe lyden, nogle har skærmet lyden.. min Z3000 projektor har også lidt, har simpelthen bytte side, så den nu står med udblæsning op mod væggen, det er nok til den ikke høres længere. |
|
andersch
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for svar. Som sagt er det ikke blæseren. Jeg må prøve at skille det ad og kigge på det:-(
|
|
andersch
Funktioner
Tak(0)
|
Men hvis det er en spole eller lign der er i stykker, er det så ikke bedre at udskifte det? Eller er det for dyrt
|
|
Ukke
Guld medlem Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg vil på det stærkeste fraråde dig at pille ved TV'et med bagbeklædningen afmonteret. Med mindre du er elektriker/tekniker.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |