|
Samsung BD-E8900N |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
S.K
Bruger Oprettet: 03-Januar-2015 Status: Offline Point: 61 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej.
Min erfaring med den maskine er en fejl i frontpanelet (Touch systemet). Det kan løses ved at afmontere det lille kabel til fronten. Du kan så kun bruge fjernbetjeningen fremover til betjening. Men et hurtigt quickfix.
|
||
Mvh. Søren
|
||
Peer Juul
Ny bruger Oprettet: 14-November-2022 Status: Offline Point: 13 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej
Det er da et forsøg værd og så slipper jeg for regninger for rep. Tak for svar. Det lyder nemt, så jeg prøver det senere.
|
||
Peer Juul
Ny bruger Oprettet: 14-November-2022 Status: Offline Point: 13 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej Søren Jeg var lidt for hurtig. Der er jo en lille ledning, der sidder i frontdækslet. Den har jeg lige fjernet og det var altså den, der gjorde udslaget. Det ser ud til, at problemet er løst. Den er holdt med at starte og slukke i et væk. Jeg kan betjene den vha. fjernbetjeningen, som du sagde. Fantastisk. Tusind tak for dit indlæg. Mvh. Peer
Redigeret af Peer Juul - 27-Januar-2023 kl. 16:33 |
||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Online Point: 2202 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hmmm... Tjaeh, tjoeh.... LYDER som en plausibel forklaring... Kunne dette ikke løses ved at lave kabinetterne med kølehuller over det hele, og evt. med de velkendte, blanke, høje fødder under? Disse høje fødder ser jo også godt ud...
|
||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Online Point: 2202 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Dejligt, at problemet blev løst ved at løsne en ledning!!!
|
||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
||
S.K
Bruger Oprettet: 03-Januar-2015 Status: Offline Point: 61 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det var så lidt. :-)
|
||
Mvh. Søren
|
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |