|
Hvilken musikapp bruger I til Android? |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Vi andre kan så nøjes med at trykke pause når vi står ud af bilen og trykke play igen, når vi sætter os i bilen igen. Vi har ingen brug for at pseudo-nedlukke apps.
Klaus
|
|
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4027 |
Funktioner
Tak(0)
|
Redigeret af T-Duck - 10-November-2020 kl. 19:52 |
|
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Altså, når det drejer sig om bilen og man hører musik via Bluetooth og stopper bilen, stopper musikken. Starter man bilen igen, starter radio på Bluetooth og musikken fortsætter.
Klaus
|
|
Deschain
Guld medlem Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 963 |
Funktioner
Tak(1)
|
Min far kan tæve din far....
|
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6211 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nå...
Men hvordan undgår jeg så processer i baggrunden, så jeg kan lukke Audify ved at swipe opad?
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
Min far er 74, er lidt af et “skravl”, så din far skal være noget ringe, hvis han ikke magter det..... :-) Klaus
|
|
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4027 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6211 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så jeg afinstallerede appen og installerede en anden
Men det er det samme Så må det være et sted i systemet?
|
|
Mikael Simpson |
|
T-Duck
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
|
|
jake51
Funktioner
Tak(0)
|
Det kan jeg ikke huske, har installeret Audify igen
Kan ikke finde noget i menusystemet om at slå baggrundsprocesser fra? Update: Jeg kan sætte appen til at slumre efter xx minutter Men det skal jeg gøre manuelt hver gang, og appen kører stadig i baggrunden
Redigeret af jake51 - 12-November-2020 kl. 15:25 |
|
Mikael Simpson |
|
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |