|
Beoplay priser |
Besvar |
Forfatter | |
BehnReady
Bruger Oprettet: 01-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 09-September-2013 kl. 14:02 |
Når jeg forsøger at finde priser på eksempelvis Beoplay A8 eller A9, så står de til samme pris hos alle forhandlere. Kan det virkelig passe at B&O dikterer hvilken pris forhandlerne skal tage for Beoplay produkterne?
Og i så fald, må de det? |
|
kim.t
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3841 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu kikker du vel på priser i deres egne B&O butikker. Så det er vel ikke så mærkeligt at priserne er ens. Det kan da godt være du kan forhandle dig frem til en rabat hvis du spørger. Men jeg tror ikke avancen er så stor som de var i gamle dage. Der kunne man sagtens få rabat på B&O.
|
|
|
|
BehnReady
Bruger Oprettet: 01-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er også ved eksempelvis Apple store, Humac, Fona osv. Jeg har ikke spurgt om rabat nogen steder, men på andre producenters produkter synes jeg ikke man finder så stor enighed om priserne.
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er ikke lovligt at diktere priser fra producenten
|
|
noxity
Bruger Oprettet: 21-April-2011 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 86 |
Funktioner
Tak(0)
|
De har vejledende priser, og det er lovligt.
Er prisen som forhandlerne betaler tæt nok på denne pris, så er incitamentet til at sætte prisen ned ofte lille, specielt på produkter som måske ikke har den helt store omsætning. Redigeret af noxity - 09-September-2013 kl. 15:46 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |