|
DVD problemer efter installering af Smart TV |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
goldenplay
Ny bruger Oprettet: 15-September-2015 Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej,
Mange tak for svarene. - Jeg har prøvet med et helt nyt scart stik - Måske er pixelering ikke det rigtige ord. En linje (f.eks. omridset af en krop) ser ud som en masse små hakker frem for en kontinuerlig linje. Farverne er vist også lidt forringet - Jeg har nu fået Stofa til at komme og kigge på det og hvis ikke de løser det så ryger Stofa boxen rigtig nok ud. Selv hvis DVD afspilleren er i stykker vil jeg hellere investere i en harddisk optager plus afspiller end smart tv. Tak alle sammen for jeres input!
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Med Stofa kassen fjernet, er der så problemer.? Hvis det er tilfældetdet, så kan det ikke være der problemet er. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |