recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - streaming opløsning hos diverse udbydere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

streaming opløsning hos diverse udbydere

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jakepe88 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 02-Februar-2015
Status: Offline
Point: 33
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jakepe88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: streaming opløsning hos diverse udbydere
    Sendt: 23-August-2024 kl. 13:21
Hej 

jeg har i øjeblikket yousee kabel tv med boks men overvejer at skifte til en anden udbydere - da mit TV er 98 " så er det vigtigste for mig er at vælge den udbyder som tilbyder den bedste/højeste opløsning - finders der nogen steder en oversigt hvor man kan se hvad de forskellige udbydere (yousee, norlys, waoo, allente ) streamer med ? 1080 eller 720 ? 
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 4580
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2024 kl. 13:53
I denne tabel samler vi løbende målinger af diverse tjenester: https://www.flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?p=277294#p277294

Hvis du vil have den højeste kvalitet fra de klassiske tv-distributører, så er det dog ikke deres streaming-signal, du skal have fat i.

Og helt generelt, hvis du vil have den højeste billed/lydkvalitet på film og tv-serier til en 98" skærm, så er det ikke de klassiske tv-distributører du skal søge mod.
Til top
jakepe88 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 02-Februar-2015
Point: 33
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jakepe88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2024 kl. 16:23
tak for listen - som jeg læser den er er det Waoo som umildbart ville være den bedste mulighed ? Nej jeg er godt klar over at 98" mest er til 4K indhold Wink
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2024 kl. 17:32
Jeg ser tonsvis af 1080p på 108”.
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu