|
Hastighed? |
Besvar |
Forfatter | |
Slotski
Bruger Oprettet: 28-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 159 |
Emne: Hastighed? Sendt: 08-December-2003 kl. 11:52 |
Hej alle Jeg skal til at købe 25-50 stk. DVD-RW, men er noget i tvivl om hvad der er fornuftigst og hvad der ville passe bedst til min JVC optager. Jeg har fundet nogle Princo 2x speed til 11 kr. pr. stk., men samtidig har jeg også fundet Princo 1z speed til under 10 kr. Er 2x speed et langt bedre køb hvis de skal bruges i en optager og ikke en brænder på computeren? Mvh. Martin |
|
Maria
Guld medlem Oprettet: 19-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 620 |
Sendt: 08-December-2003 kl. 15:40 |
Hej Martin, nu ved jeg ikke lige hvad der vil passe til din JVC optager, men personligt har jeg dårlige erfaringer med Princo 1x. Den ville min Pioneer (5100H) ikke så godt tage. Men der er indtil videre ingen problemer med 2x af samme mærke. Maria |
|
Slotski
Sendt: 08-December-2003 kl. 16:33 |
Hej Maria Tak for hjælpen, jeg napper 2x og håber de er perfekte |
|
Torben
Bruger Oprettet: 25-Oktober-2003 Status: Offline Point: 122 |
Sendt: 08-December-2003 kl. 17:11 |
Hej Martin!! Jeg vil også gerne vide , hva' det er for en JVC-optager. Jeg er nemlig lidt JVC-fikseret, lige for tiden. Mvh. Torben |
|
Slotski
Sendt: 08-December-2003 kl. 17:54 |
Hej Torben Det er en DR-M1SLE. |
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Sendt: 08-December-2003 kl. 18:54 |
Hej Martin Tillykke med den forresten... Hvis har tid og lyst, må du gerne ved lejlighed skrive et par ord om dine oplevelser med den i forummet for DVD Recordere. Vi er flere som er nysgerrige efter hvordan den er! /Lars |
|
Slotski
Sendt: 16-December-2003 kl. 19:35 |
Hej Lars Ja til at starte med var jeg utrolig glad for den. Jeg havde købt en DVD-RW med fra fuji og det fungerede perfekt. Den er nem at betjene og jeg syntes også den er ganske pæn. Desværre har jeg nu et stort problem med den idet jeg har købt 40 princo DVD-RW fra en tysk netsite, som maskinen ikke vil godtage. Den kommer simpelthen med en error. Jeg havde forventet at jeg ville være toptunet til at optage fra tv, men nu sidder jeg tilbage med en lidt kedelig og skuffet følelse om at jeg har spildt mine penge. Det virker forkert at den ikke kan læse alle DVD-RW'er. Specielt når jeg har tænkt mig at den skal afløse min video. Nu ved jeg ikke helt hvad jeg skal gøre for jeg har ikke lyst til at købe de dyre medier herhjemme. Jeg fik 40 princo for lige under 600 kr. Hvis jeg skulle købe dem i en dansk butik ville de koste mindst det dobbelte. Er der nogen der har gode råd, eller vil bytte/købe DVD'ere med mig?
|
|
pbjensen
Ny bruger Oprettet: 26-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
Sendt: 20-December-2003 kl. 19:06 |
Hej Martin Kunne det måske være at 2speed Princo ikke kan bruges fordi din JVC ikke understøtter 2speed ligeson Pioneer 5100. På de Fuji RW jeg har set står der up to 2x og noget med at de kun kan bruges på den nye 2x writing speed ??. Står der også det på din Fuji-dvd. 2speed RW princo virker på Pioneer som Maria skriver. mvh Poul
|
|
Poul
|
|
Slotski
Sendt: 20-December-2003 kl. 23:38 |
Hej Poul Ja der står også "up to 2x" men nedenunder står der samtidig version 1.1/2x, så jeg går ud fra at hastigheden er 2x. JVC's brugervejledning siger ikke noget og jeg har sendt en mail til JVC. Her er der dog intet svar hvilket jeg er ret utilfreds med. Hvis jeg havde vidst det var så besværligt havde jeg aldrig ofret pengene på maskinen eller medierne. |
|
f-lund
Ny bruger Oprettet: 04-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
Sendt: 04-Januar-2004 kl. 16:22 |
Hej jeg har også en JVC DR-M1SLE og har ingen problemmer haft med følgende medier:
Alle er købt i diverse supermarkeder syd for grænsen se evt. på flg. www adr.
Mvh F-lund |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |