|
DVD-RAM til DVD-R (ver.2) |
Besvar |
Forfatter | |
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Emne: DVD-RAM til DVD-R (ver.2) Sendt: 27-December-2003 kl. 23:13 |
Hej Alle Jeg har fundet en guide som gennemgår procedurer og programmer, for konvertering af DVD-RAM til DVD-R vha. en PC. Guiden er i PDF format, fylder godt 3 MB(!), og kan downloades her: http://www.recordere.dk/files/PCtoDVDRGuide.pdf /Lars |
|
Maria
Guld medlem Oprettet: 19-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 620 |
Sendt: 28-December-2003 kl. 11:30 |
Hey Lars, 1000 tak for fundet. Har skimmet guiden og skal klart have den printet ud og set nærmere på den. Kan se den også kan bruges til dvd-rw udover dvd-ram. Så jeg skal have den læst igennem og finde ud af om det kan betale sig for mig at købe et dvd-drev som kan afspille dvd-rw i VR mode eller ej. Maria |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |