|
Medier til Pioneer 5100H |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
pmk69
Bruger Oprettet: 06-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 158 |
Sendt: 29-December-2003 kl. 19:56 |
Hej Maria Jeg er lige ved at sige: "Du må få min danske" :)) Mage til møgoversættelse - haha! Den slår dog helt sikkert ikke følgende oversættelse fra EuroLines dvd-afspiller model 6720M: Engelsk manual: "Caution! Risk of electric shock. Do not open." |
|
JesperD
Bruger Oprettet: 25-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 172 |
Sendt: 29-December-2003 kl. 22:46 |
Tak! Det er lige gået op for mig at mit problem med high speed copy nok er at jeg har "Frame accurate" = On for at kunne klippe præcist. Det er nok mest sandsynligt det der gør forskellen, snarere end Marias og min forskellige måde at klippe begyndelsen og slutningen fra.
Men om det egentlig gør så stor en forskel for præcisionen at det spiller en rolle, ved jeg ikke, så måske vil jeg prøve at slå den fra og se hvad der sker. Ja, den danske manual er underholdende. Det sjove er jo at selvom ordene virker som rene ordbogsoversættelser, så er ordstillinger og sætningskonstruktion jo oftest rigtig. Jeg mener en eller anden foreslog at det kunne være en maskinoversættelse fra svensk, og jeg tror sagtens noget i den stil kan være forklaringen. |
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Sendt: 30-December-2003 kl. 13:17 |
Hej Alle
Er der evt. en af jer som kunne have lyst til at vedligeholde sådan et matrix opdelt skema? Det nemmeste vil nok være at bruge et regneark som Excel til det. Den der står får vedligeholdelsen kunne så få en speciel email-adresse til det (fx. matrix@recordere.dk eller medier@recordere.dk ) som andre kunne sende oplysninger til. Selve skemaet kunne så enten blive uploaded som excel-fil direkte, eller som html. /Lars |
|
Maria
Guld medlem Oprettet: 19-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 620 |
Sendt: 30-December-2003 kl. 14:08 |
Hej, ja, du har nok ret, Jesper. Jeg regnede heller ikke så meget med at det var klipningsmåden som var årsagen. HAHA, Per. Jeg har nu fundet min manual igen. Den kunne nok regne ud at det ikke ville kunne betale sig at gemme sig, jeg ville finde den under alle omstændigheder. Men den danske "oversættelse" morer mig også tit og ofte. Jeg håber der er nogen som tager i mod dit tilbud Lars. Sådan en oversigt ville være dejlig. (Kan desværre ikke selv påtage mig opgaven, da jeg også har en side selv - ville ellers gerne. ) Maria |
|
pmk69
Bruger Oprettet: 06-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 158 |
Sendt: 30-December-2003 kl. 14:35 |
Hej Lars
Hvis det kan accepteres at jeg afleverer en pdf-fil med en tabel i (som folk så kan downloade fra din side), så vil jeg godt påtage mig opgaven. Mvh Per Michael Knudsen |
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Sendt: 30-December-2003 kl. 14:45 |
Hej Per Ja, en PDF fil vil være super. Så er vi igang med noget brugbart. På et senere tidspunkt håber jeg at få lavet, så man kan anmelde direkte under de enkelte apparater, f.eks. erfaringer omkring hvilke medier der duer og hvilke der ikke gør. Men den funktionalitet ligger ikke lige rundt om hjørnet. /Lars |
|
Maria
Guld medlem Oprettet: 19-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 620 |
Sendt: 30-December-2003 kl. 15:33 |
Alletiders Per. Tak. Maria |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |