|
Apple TV 4K tænder ikke LG cx tv |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24765 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har Apple TV i Yamaha Receiver, og videre til LG C!. Når jeg tænder for Apple TV, så starter Receiver og TV op efterfølgende. Så det virker. Du må have en fejl et sted. Har du prøvet andre indgange i din Onkyo?
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
ajaj
Super bruger Oprettet: 03-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 442 |
Funktioner
Tak(1)
|
HURRA, nu fandt jeg stedet.......
På LG cx er der et sted hvor man kan tilføje " autosync af tænd/sluk funktion", så efter at have fravalgt Simplink og herefter tilvalgt det igen og så slået " autosync af tænd sluk funktion" til, ja så virker skidtet. ATV, Onkyo og LG cx tændes og slukkes alle med ATV fjernbetjeningen. Tusind mange tak for jeres inputs
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(0)
|
Godt du fik det løst.
Generelt med HDMI CEC og nyt udstyr så kan det til tider løses ved bare at slukke alle enhederne helt (tage strømmen) eller deaktivere/aktivere HDMI CEC. Lidt á la den gamle "har du prøvet at genstarte PC'en". Vi oplever det til tider, når vi får nye TV-skærme ind til test. PS: HDMI CEC er standardiseret. Producenterne får ikke lov til at lave deres egen variant. Når det er sagt, så kan systemet dog implementeres i forskellige grader (sluk eller både tænd/sluk, auto-skift HDMI osv.).
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |