|
LG 65" B1 4K OLED TV OLED65B16LA <- godt valg? |
Besvar |
Forfatter | |
KongKent
Super bruger Oprettet: 21-Juni-2008 Sted: Dronninglund Status: Offline Point: 361 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 11-Marts-2022 kl. 11:25 |
Hej recordere.dk
Mit LG 55" C7 (købt i 2018) er offer for en slem omgang burn-in, så særligt gul farve er næsten væk og erstattet af grøn i 90% af billedet (kun kanterne er ikke slemt påvirket). Det er gradvist blevet dårligere og dårligere det sidste års tid, men efter at fjernsynet selv lige kørte sådan en "opdatering/pixel-rens" er det gået hurtigt den gale vej. Fjernsynet skal derfor skiftes ud. Jeg har kig på det LG 65" B1, der står til 9999,- hos både Elgiganten og Power lige nu. Når jeg læser specifikationer, så ser det ud til at kunne det hele med HDR(10), Dolby Vision, Atmos osv. Er der noget, fjernsynet *ikke* kan? Kører med en Denon forstærker, der tager sig af lyd og AppleTV 4K boks, som jeg bruger til alle signaler/apps (se signatur for anlæg). Bør jeg kigge på Panasonic, Philips eller Sony? Og hvorfor er C1 de der 3.000 kroner dyrere? Håber I kan hjælpe
|
|
TV: LG 65" OLED B1
Receiver: Denon AVR-X2400H BD: Panasonic DMP-BD55 Front: Dali Evidence 870 Center: Dali C1000 Bag: Dali R1000 Sub: Dali SWA-15 |
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4695 |
Funktioner
Tak(0)
|
Skal du ikke bare igang med at læse på lektien.
Og ja Panasonic og Sony er et hak bedre og dyrere.
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan også sammenligne funktioner og specifikationer mellem LG B1 og andre OLED TV på markedet i TV-databasen. Vælg skærmene med det orange ikon: https://www.flatpanels.dk/TVdatabasen.php
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
forzajuve
Guld medlem Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6461 |
Funktioner
Tak(0)
|
mine forældre har lige fået b1 fra power
Den første var dog gået i stykker ved fragt men nu fik de et nyt - det står super flot - de er så tilfredse, jeg må sige jeg også er utrolig imponeret
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |