|
Problemer med LG B1 og Apple TV 4K |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |
Supergris
Guld medlem Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1473 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan prøve med nogle mildere Chroma indstillinger, forudsat du nu kører med 4:4:4, som sætter store krav til kablet.
I denne tråd henvises der også til Belkin-kablet (godkendt til 18 Gbps), hvor der alligevel opleves problemer: Hvis du har en Harald Nyborg i nærheden, så har jeg rigtig gode erfaringer med deres Sinox-kabler, som måske er værd at prøve? Du kan jo få pengene retur, hvis det ikke hjælper: De fører også en 8K-model, der er godkendt til fuld båndbredde (48 Gbps), men den har jeg ingen erfaring med: Der er også dette i 1 meter, men der står "Vandenberg" under beskrivelsen, hvor billedet viser et kabel fra "Sinox", så det er misvisende; måske det kan opklares ved et besøg i butikken:
Redigeret af Supergris - 29-Marts-2022 kl. 07:18 |
|
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV. |
|
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |