|
Lollipop nu til moto g |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
pilehave
Guld medlem Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1262 |
Funktioner
Tak(0)
|
Konen har en Moto G som er en fremragende telefon, men hun er meget skeptisk ift. en evt. opdatering, er der meget der ser anderledes ud? Eller kan hun hurtigt finde rundt, altså, virker det velkendt?
Jeg får tæsk hvis jeg opdaterer og hun ikke kan lide det ;-)
|
|
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4262 |
Funktioner
Tak(0)
|
altså det jeg har opdaget er at låseskærmen er blevet anderledes. Den skal swipes op for at låse op. der er ikke gennemsigtigbaggrund i app-draweren længere. altså man ser ikke baggrunden mere Og så kommer notifikationer anderledes end før. nu står de midt på låseskærmen, og kan swipes til siden for at fjerne dem, eller dobbeltklikke for at åbne den. jeg vil ikke tøve med en update, generelt ligner den meget godt den gamle
Redigeret af aerik - 11-Marts-2015 kl. 09:39 |
|
pilehave
Funktioner
Tak(0)
|
Tak, det prøver jeg at overtale hende til ;-)
|
|
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4262 |
Funktioner
Tak(0)
|
kan evt tage et par screenshots senere i dag, hvis der er noget bestemt hun/du ønsker at se forskellen på?
|
|
pilehave
Funktioner
Tak(0)
|
Det ville være super, måske af SMS-skæmen, opkald, men vel egentlig der hvor forskellen er størst? Måske skal jeg bare stikke hende et bundt blomster i stedet ;-)
|
|
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2346 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er I tilfreds med opdateringen?
Jeg har ikke opdateret min endnu, men har set nogle videoer hvor den sammenlignes med 4.4.4, og her virker det som om telefonen nogle gange er langsommere bl. a. ved opstart og ved brug af nettet. |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |