recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung S6 eller One plus 3 ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung S6 eller One plus 3 ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
2ben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 2ben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung S6 eller One plus 3 ?
    Sendt: 15-Juni-2016 kl. 18:59
Hvad ville i vælge - er meget i tvivl. det jeg søger er en god telefon med et god skærm og kammera. Skal ligeledes have version 6 android. Kvaliteten af telefonen skal være på niveau med iphone 6s.

Håber i kan hjælpe. Pft.
Til top
Anders1990 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 22-Juni-2016
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders1990 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2016 kl. 10:51
Hej 2ben!

Jeg vil istedet for en Samsung S6, anbefale dig den nye Samsung S7. Jeg er ikke særlig meget til deres Edge modeller, så den vil jeg ikke anbefale, men det er dog en smagssag. S7'eren er kendt for at tage nogle af de bedste billeder verden over i øjeblikket, da dens nye dobbelt-pixel teknologi har øget hastigheden på auto-fokus, og desuden gjort grafikken rigtig proffesionel. Desuden er lysindtaget UTROLIGT, har sammenlignet med mange andre telefoner, og du kan let tage billeder med en S7 i halvmørke. Derudover er skærmen utrolig lækker, og med det kraftige batteri + turbo opladning, løber man nærmest aldrig tør for strøm hellere.
Håber du kan bruge mit input!

Med venlig hilsen,
Anders
Til top
Peter.C Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Januar-2012
Point: 144
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter.C Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2016 kl. 11:31
Skærmen på One Plus 3 er vist ikke så god igen. Den får hug i den her test.
http://www.anandtech.com/show/10411/the-oneplus-3-review

Jeg ville vælge en Nexus.
Til top
Bconrad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Maj-2006
Sted: Ry
Point: 616
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bconrad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2016 kl. 18:53
Jeg får leveret min OnePlus 3 i morgen, så kan jeg lige give en vurdering af den.

Umiddelbart får man meget mobil til den halve pris af s7. S6 ligger dog i nogenlunde samme pris, men har et år på bagen, så den bliver nok ikke opdateret så længe.
Til top
miaj Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-Maj-2006
Point: 467
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2016 kl. 22:31
Har en S6 edge og ville ikke bytte den med en one plus ..Og føler heller ikke behov for at få en S7 ..Og er super tilfreds med de foto den har taget ,, 

Til top
Bconrad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Maj-2006
Sted: Ry
Point: 616
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bconrad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2016 kl. 07:47
Mine første indtryk af oneplus 3 er meget positive. Den er rigtig godt bygget, hurtig og med en fin software tæt på en ren android. Den er lidt stor men da den er ret tynd og let så gør det faktisk ikke noget. Byggekvalitet er fint på højde med min kones 6s.

Skærmen er lidt meget farvelade men det skulle de ældre på i en ny opdatering. Kamera er fint og bedre end mit gamle Sony compact z3. Dog er det stadig et mobil kamera.

Hvis du leger med costum Rom så er oneplus et godt valg da den kommer oplyst og oneplus offentliggør deres kode. Dvs du mister ikke garantien hvis du leger med software.

Jeg stod selv og valgte mellem de to telefoner og vurderede at jeg fik mest for pengene hos oneplus.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu