|
Samsung S6 eller One plus 3 ? |
Besvar |
Forfatter | |
2ben
Guld medlem Oprettet: 06-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1498 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 15-Juni-2016 kl. 18:59 |
Hvad ville i vælge - er meget i tvivl. det jeg søger er en god telefon med et god skærm og kammera. Skal ligeledes have version 6 android. Kvaliteten af telefonen skal være på niveau med iphone 6s.
Håber i kan hjælpe. Pft.
|
|
Anders1990
Ny bruger Oprettet: 22-Juni-2016 Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej 2ben!
Jeg vil istedet for en Samsung S6, anbefale dig den nye Samsung S7. Jeg er ikke særlig meget til deres Edge modeller, så den vil jeg ikke anbefale, men det er dog en smagssag. S7'eren er kendt for at tage nogle af de bedste billeder verden over i øjeblikket, da dens nye dobbelt-pixel teknologi har øget hastigheden på auto-fokus, og desuden gjort grafikken rigtig proffesionel. Desuden er lysindtaget UTROLIGT, har sammenlignet med mange andre telefoner, og du kan let tage billeder med en S7 i halvmørke. Derudover er skærmen utrolig lækker, og med det kraftige batteri + turbo opladning, løber man nærmest aldrig tør for strøm hellere. Håber du kan bruge mit input! Med venlig hilsen, Anders
|
|
Peter.C
Bruger Oprettet: 16-Januar-2012 Status: Offline Point: 144 |
Funktioner
Tak(0)
|
Skærmen på One Plus 3 er vist ikke så god igen. Den får hug i den her test.
http://www.anandtech.com/show/10411/the-oneplus-3-review Jeg ville vælge en Nexus. |
|
Bconrad
Guld medlem Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Ry Status: Offline Point: 616 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg får leveret min OnePlus 3 i morgen, så kan jeg lige give en vurdering af den.
Umiddelbart får man meget mobil til den halve pris af s7. S6 ligger dog i nogenlunde samme pris, men har et år på bagen, så den bliver nok ikke opdateret så længe. |
|
miaj
Super bruger Oprettet: 18-Maj-2006 Status: Offline Point: 467 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har en S6 edge og ville ikke bytte den med en one plus ..Og føler heller ikke behov for at få en S7 ..Og er super tilfreds med de foto den har taget ,,
|
|
|
|
Bconrad
Guld medlem Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Ry Status: Offline Point: 616 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mine første indtryk af oneplus 3 er meget positive. Den er rigtig godt bygget, hurtig og med en fin software tæt på en ren android. Den er lidt stor men da den er ret tynd og let så gør det faktisk ikke noget. Byggekvalitet er fint på højde med min kones 6s.
Skærmen er lidt meget farvelade men det skulle de ældre på i en ny opdatering. Kamera er fint og bedre end mit gamle Sony compact z3. Dog er det stadig et mobil kamera. Hvis du leger med costum Rom så er oneplus et godt valg da den kommer oplyst og oneplus offentliggør deres kode. Dvs du mister ikke garantien hvis du leger med software. Jeg stod selv og valgte mellem de to telefoner og vurderede at jeg fik mest for pengene hos oneplus. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |