|
(Nyt) Rayman Legends - udkommer også til Wii U |
Besvar |
Forfatter | ||
SteffenD89
Guld medlem Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 27-April-2012 kl. 12:33 |
|
Så er det helt sikkert. Der kommer en fortsættelse til det fantastiske Rayman: Origins http://www.gamespot.com/rayman-origins/platform/ps3/
Gameplay til det nye spil kan ses her: http://www.gamekult.com/actu/rayman-legends-premiere-video-wii-u-A101141.html Spillet vi ser der, er til Wii U, men som jeg kan forstå vil det være et multiplat-spil (til andre konsoller) - der står i hvert fald følgende på et tidspunkt "Wii-U exclusive content", så vi må gå ud fra at der også kommer andre, almindelige versioner. Indtil videre ser det super godt ud og de udvidede multiplayer-funktioner skal nok blive et hit, hvis implementeret ordenligt. |
||
Ukke
Guld medlem Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Steffen, Er Origins pengene værd? Den må være nede i pris nu?
|
||
rapsacdk
Guld medlem Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Rødovre Status: Offline Point: 633 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Origins til PS Vita er fantastisk, så hvis de andre versioner bare tilnærmelsesvis er det samme som denne kan det varmt anbefales.
|
||
SteffenD89
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er virkelig godt og er man til platformspil er det et sikkert hit! Jeg havde ikke de store forventninger til det, og købet det egentlig bare fordi at jeg havde solgt resten af min PS3 spil til Gamestop og skulle købe et eller andet, (så det endte med Rayman Origins og 400kr PSN kort). til 230kr er det jo næsten et røverkøb https://www.coolshop.dk/catalog/product/69102-rayman_origins_ps3 |
||
SteffenD89
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har du en PSV? |
||
Ukke
Guld medlem Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Steffen, jeg har nemlig et tilgodebevis på 530kr til Gamestop, så jeg tænker på at få købt et par spil snarest. Hvis Tomb Raider, Uncharted og tildels Braid, tæller som platformspil, så er jeg klar på Rayman :D
....Ellers har jeg ikke spillet den genre siden Sonic og Super Mario! (Sega Mega Drive II & NES).... Limbo har jeg prøvet demoen af, og det var også fantastisk! Det burde jeg egentlig købe.
|
||
SteffenD89
Funktioner
Tak(0)
|
|
Braid er et platform spil, men jeg er ikke sikker på de to andre, men kunne du lige Mario dengang, eller LBP hvis du har prøvet det, er rayman :-)ikke et tosset valg
|
||
SteffenD89
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ugh.. Jeg skrev på mobilen, så tag dig ikke lige af de åbenlyse fejl i mit svar
|
||
rapsacdk
Guld medlem Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Rødovre Status: Offline Point: 633 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja
|
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |