|
Hvor køber jeg kabler, stik og dåser? |
Besvar |
Forfatter | |
#29_Peter
Ny bruger Oprettet: 01-April-2019 Sted: Vanløse Status: Offline Point: 18 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 17-Juni-2019 kl. 12:01 |
Hejsa
I sin tid handlede jeg hos antennelageret.dk i København, men de findes åbenbart ikke længere. Hvem skal man gå til – hvor de også ved, hvad de snakker om? Dbh. Peter
|
|
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(1)
|
Jeg køber det meste af den slags hos AV Cables.dk. Holder hvad de lover.
|
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12321 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, det er også der jeg handler den slags.
|
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis det kun er antennekabler og dåser er Harald Nyborg et godt bud.
Køb kun det som er Yousee godkendt. Og ja. Så spørger du herinde. Der er en del som er eksperter i antenne installation.
|
|
MaXer
Guld medlem Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1958 |
Funktioner
Tak(0)
|
Alternativt har jeg flere gange handlet hos wattoo.dk. Synes ofte de er billigst, og har haft hurtig levering og fin service.
|
|
Trisse
Super bruger Oprettet: 30-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 307 |
Funktioner
Tak(0)
|
AVexperten. Bestilte en del HDMI kabler i går omkring kl. 11. Her til morgen kl. 6 lå de foran min hoveddør. Sgu ok service.
|
|
larsvj
Super bruger Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: DK-2830 Status: Offline Point: 429 |
Funktioner
Tak(0)
|
Et godt bud kunne være "greenline.dk", her skal du dog være rimelig klar over Hvad du har brug for :) https://www.greenline.dk/k/elartikler/lauritz-knudsen-fuga/lk-fuga-antennestik |
|
* Sony KDL-46WE5W * OPPO BDP-83SE * YouSee Boxe * Yamaha RX-A1010 *
* Center: D A T HjemmeFusk * Front: Beolab 3 * Bag: JBL One * |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |