|
(Nemt) program til slideshows? |
Besvar |
Forfatter | |
ladiesman217
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 19-Marts-2013 kl. 14:49 |
Hey!
Jeg skal lave et slideshow med en masse billeder til en hjemmeside, som er lavet på www.mono.net - og da jeg ikke er den store haj til Adobe Flash fx så søger jeg et program der kan lave selve Flash animationen for mig. Jeg vælger mine billeder, smider dem ind i programmet, trykker på en knap og så har jeg en flash animation, hvor billeder står og skifter med flydende overgang. Jeg er blevet anbefalet et program fra www.slideroll.com men er der andre der kender til noget andet? Ps. Jeg er godt klar over at kvaliteten ikke bliver det samme som hvis jeg laver det selv i Adobe Flash, men det må gerne være nemt, og det er ikke nemt for os Any help? Edit: Link fix
Redigeret af ladiesman217 - 19-Marts-2013 kl. 14:50 |
|
|
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du Adobe CS pakken? Så kan du lave det i Bridge:
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
wiggumdk
Bruger Oprettet: 31-Marts-2009 Status: Offline Point: 227 |
Funktioner
Tak(0)
|
Min kone har arbejdet med dette. Så det burde være til at gå til, da hun ikke er en haj til hverken IT eller engelsk. http://www.photodex.com/proshow/gold
|
|
Apple & Sonos entusiast
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |