|
USB-C hub med display-port som kan dual display |
Besvar |
Forfatter | |
klegind
Ny bruger Oprettet: 12-September-2016 Sted: Frederiksberg Status: Offline Point: 4 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 06-Juni-2023 kl. 10:18 |
Kære Forum,
Jeg er på udkig efter en USB C hub med display-port. Det er et krav at jeg kan køre to skærme, dvs. en fra min laptop HDMI og en fra hubben (Display-port). Kan I anbefale en hub som opfylder dette krav? Knus, Kris
|
|
kim.t
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3840 |
Funktioner
Tak(0)
|
Lenovo Thinkpad usb-c Dock burde vel kunne klare det.
Synes jeg har set dem helt ned til 250kr på dba
|
|
|
|
kim.t
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3840 |
Funktioner
Tak(0)
|
PS hvorfor skriver du "en fra min laptop HDMI" ?
Det er jo meningen at det eneste kabel mellem dock og laptop skal være et USB-C. Alle skærme, strøm m.m. skal jo forbindes til docken. Lenovoen har plads til 2 DP og 1 HDMI, og vi bruger dem på arbejde. Div. ekstrene konsulenter har ikke problemer med at forbindes deres bærbare af forskellige mærker til docken
|
|
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |