|
Batteri til ledningsfri støvsuger - hvor? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7082 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan ven støvsuge 20-25 minutter.
Men intet problem da jeg har flere batterier. Hække klipperne bruges ikke så nupper dette for ekstra tid
|
|
lavalampen
Ny bruger Oprettet: 24-Maj-2022 Status: Offline Point: 7 |
Funktioner
Tak(0)
|
Måske er det off topic, måske kan du bruge det..
Jeg har en Dyson støvsuger, som også havde et træt batteri. På aliexpress fandt jeg en adapter, som jeg udskiftede det indbyggede batteri med - i mit tilfælde var det vel 4 skruer der skulle løsnes. Nu bruger jeg batterierne fra mit batteriværktøj. Til Dyson fås både adaptere til bosch-, dewalt-, makita- og milwaukee batterier. Og jeg har aldrig haft så meget driftstid som jeg har nu. Ikke alene har hvert enkelt batteri længere driftstid, men når det er fladt, tager jeg et nyt batteri fra opladeren og kan køre videre. Måske du kunne være heldig, at sådan en adapter også kan findes til din model..
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |