|
Engelske kanaler på TV via VPN og Freeview på tv a |
Besvar |
Forfatter | |
bygork
Junior bruger Oprettet: 17-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 27 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 26-Februar-2018 kl. 15:21 |
Hej
Jeg står og skal ud og købe et nyt tv indenfor ikke så lang tid. Ville det ikke være muligt at sætte en VPN op i ens router (f.eks. purevpn) og pege den til UK, og så hente FreeviewUK kanaler gratis som BBC, ITV osv. via en en Freeview app. ? Eller er det noget specielt jeg også skal overveje for at dette vil virke ? Tænker købe et tv der understøtter Apps til dette og så køre dr og tv2 via almindelig antenne. |
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
hvis vi ser helt bort fra det juridisk ulovlige du beder om (der er jo en årsag til at de har geozoner), så skal man aldrig gøre den slags i et TV. Teknologien går alt for hurtig til at det på nogen som helst måde kan betale sig at lave den slags gennem et TV. det skal man gøre via en box.
|
|
bygork
Funktioner
Tak(0)
|
Hvilken box er det man så anbefaler til det?
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7082 |
Funktioner
Tak(0)
|
AppleTV virker fint med lidt tricks
|
|
katbird
Guld medlem Oprettet: 02-Oktober-2004 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 548 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja,AppleTV med en UK iTunes konto og BBC iPlayer app + TvPlayer app så er der et pænt udvalg.
https://tvplayer.com/apps Redigeret af katbird - 26-Februar-2018 kl. 18:22 |
|
spoxy
Guld medlem Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1167 |
Funktioner
Tak(0)
|
Men hvis du bruger VPN på dit Apple TV, virker Netflix sandsynligvis ikke.
|
|
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
|
katbird
Guld medlem Oprettet: 02-Oktober-2004 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 548 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg bruger https://www.smartdnsproxy.com ,der er der mulighed for at vælge On/Off ,om service skal virke med Netflix.
|
|
bygork
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis nu jeg anvender Apple TV i 3.generation: bør det så være nok, eller skal den være nyere ?
Vil jeg ikke evt. få adgang til den engelske Netflix ?
|
|
HeartWare
Guld medlem Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4800 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er INTET juridisk problem med omgåelse af geoblocking. Eneste "problem" er, hvis du f.eks. tegner et abonnement på en betalingsservice, hvor der i betingelserne står, at du skal være bosiddende i UK og så ikke er det. Så har de ret til - uden varsel - at opsige dit abonnement (men du har ikke begået noget kriminelt - det er "kun" et civilretsligt spørgsmål - ikke et kriminelt). Men omgåelse af geo-blokering til at se gratis ting er 100% lovligt. |
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |