|
Etablere fiber på gade i Aalborg - hvordan? |
Besvar |
Forfatter | |
rskadk
Bruger Oprettet: 08-Marts-2012 Status: Offline Point: 178 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 13-November-2019 kl. 20:15 |
Hej,
Kunne godt tænke mig at få etableret fiber til min adresse. Nogle der kan oplyse mig omkring processen og hvem man bør kontakte? Vi er en ejerforening med 100+ lejligheder, så måske det kunne være interessant for et firma at ligge fiber ind. Vi har idag stofa.
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4697 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan jo starte med at finde ud af om din adresse kan få fiber her.
|
|
MaXer
Guld medlem Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1958 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ellers er både TDC og Gigabit i gang med at få dækket dk i fiber. Hvis der er tilslutning nok i dit område kan de nok overtales. Men det kommer ikke til at ske hen over natten... Vi har lige fået lagt ind her. Eller, det vil sige, det fungerer så ikke helt endnu... Men næsten...
|
|
Branchekender
Super bruger Oprettet: 20-Juni-2014 Status: Offline Point: 359 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det lyder som et mindre projekt, og så er det ikke sikkert at de store spillere overhovedet gider hjælpe jer. Hvis I ønsker en billig og fleksibel løsning, så er det nok ikke de store selskaber I skal satse på. Et mindre firma som Skywire.dk leverer både trådløse og fiberløsninger over hele landet. (deres hjemmeside er åbenbart nede i dag, men du kan finde dem her: https://www.facebook.com/Skywire.dk/) Teledan-Witronic kan muligvis også hjælp - dog i samarbejde med en lokale leverandør, men de kan sikkert finde en i lokalområdet.
|
|
rskadk
Bruger Oprettet: 08-Marts-2012 Status: Offline Point: 178 |
Funktioner
Tak(0)
|
hvad nu hvis man får lagt fiber ind af ex. Waoo. Kan man så selv vælge udbyder? Ex. Yousee? Eller fastspeed som er den billigste?
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |