|
Stofa dropper bland selv - en and? |
Besvar |
Forfatter | |
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10469 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 14-Juni-2019 kl. 11:08 |
Har lige læst nyheden her på recordere.dk. Nyheden kan ikke tilgåes længere. Er det en and, for jeg kan heller ikke finde noget om det på Stofas hjemmeside. Jeg kan heller ikke modtage alle kanaler som der står (stod) i nyheden her på recordere.dk. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10469 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ser ud til at recordere.dk løber med en halv vind. Har googlet mig frem til at det kun er MitTV der stopper, mens VælgSelv Frit består. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4814 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er korrekt, jeg har ikke læst det i nogen af de nyhedsmails de sender ud. Og på fjæsbogen står der heller ikke noget.
|
|
Zeit
Ny bruger Oprettet: 01-Marts-2018 Status: Offline Point: 12 |
Funktioner
Tak(0)
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4614 |
Funktioner
Tak(0)
|
Stofa dropper ikke bland selv (som de kalder VælgSelv).
Stofa dropper frit valg. Altså hvor man frit kunne tilføje kanaler en efter en. |
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |