|
Huawei P20 Pro, huske indstillinger for lysstyrke? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |||
Thorvald
Guld medlem Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7883 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har et vækkeur. Hvis jeg alene skulle vækkes af mobilens alarm, er det ikke sikkert at jeg ville vågne, da det ikke er sikkert den ringer højt nok. Det er i hvert fald min erfaring med den mobil jeg havde før. Har ikke prøvet det med den nuværende.
|
|||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4696 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Batteriet holder under ingen omstændigheder i 10 år. Grunden til at jeg skifter ca hvert 4 år er for at følge udviklingen, og for kunne opdatere tlf og apps. Køber gerne iPhone med mindst hukomnelse, så de skal skiftes oftere, og er også meget billigere. Nå ok, troede alle havde skippet den dyrere fastnet tlf. Min tlf sættes bare på “forstyr ikke” om natten, og ligger ikke i soveværelset. Ifm sygdom i familien er det meget rart at kunne komme i kontakt vie tlf, også om natten.
|
|||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |