|
Pioneer forstærker |
Besvar |
Forfatter | |
Kira
Ny bruger Oprettet: 30-Maj-2022 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 30-Maj-2022 kl. 16:00 |
Min kæreste overvejer at sælge sin Pioneer VSX-922 reciever, men vi aner ikke hvad sådan en er værd. Vi har aldrig oplevet nogle problemer med den, så den virker som den skal, men den er selvfølgelig ikke ny længere.
Er der nogen der har forstand på sådan en og kan fortælle os hvad den er værd?
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4814 |
Funktioner
Tak(0)
|
Omkring 1000-1500 kr er den værd.
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
ThomasP
Super bruger Oprettet: 26-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 472 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg købte en VSX-924 for 700 kr. for nogle år siden. Men det kan jo godt være, at jeg bare gjorde et godt køb.
|
|
Kira
Funktioner
Tak(0)
|
Ja det kan være. Jeg har ingen forstand på forstærkere tak for dit svar. Så kan jeg nogenlunde regne ud hvor meget vi kan tage for vores
|
|
Kira
Funktioner
Tak(0)
|
Det var alligevel mere end jeg regnede med. Tak for dit svar
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4814 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der findes en citér knap, det er svært at se hvem du svarer.
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
Kira
Funktioner
Tak(0)
|
Tak. Det vidste jeg ikke
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |