|
tomtom med signal probl |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Funktioner
Tak(0)
|
Køb den nye Tomtom Go 5100 eller 6100.
De har livstidskort og livstids live traffic. Jeg har tidligere kørt med Garmin og deres live 3D traffic når ikke Tomtoms live traffic til sokkeholderne. Er nu skiftet til en Go 5000 som sparer tid hver dag i Kønenhavn. |
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
blumenburg
Super bruger Oprettet: 30-April-2012 Sted: mesinge/fyn Status: Offline Point: 383 |
Funktioner
Tak(0)
|
har lige med stor succes prøvet det med at holde tænd\sluk nede indtil den er resetet.
har lige været på en 100 km tur med masser af stop og den fanger signal uden probl. nu må jeg så overveje mit gamle kort........
|
|
setup: Sony xf9005 65"
canal digital sat Marantz SR7009 fronter: xtz 99,26 mk2 center : B&W xtc bag ht : B&W xt2 sub : xtz 10.17 edge |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |